خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت ملایر گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران هرگز سیاست اسرائیل ستیزی و استکبارستیزی را کنار نخواهد گذاشت.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۹۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام عبدالله مقدسیان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر برای دولت و ملت راه گشا و باعث لرزاندن پشت دشمن شد.

وی افزود: ایشان با تقدیر از تیم مذاکره‌کننده تأکید کردند که دشمنان خیال نکنند که اگر ما توافق کرده‌ایم از آرمان‌ها کوتاه آمده‌ایم و آنان می‌توانند ما را تسخیر کنند.

امام‌جمعه موقت ملایر گفت: ما همچنان مقابل استکبار ایستاده‌ایم و زیر بار ستم نخواهیم رفت هرگز سیاست اسرائیل ستیزی و استکبارستیزی را کنار نخواهیم گذاشت.

وی با اشاره به حمایت همیشگی از مظلومان توسط ایران گفت: ما همچنان حامی مظلوم بوده و از مردم ستم دیده حمایت می‌کنیم و مبارزه با ظالم را کنار نخواهیم گذاشت.

مقدسیان با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا درباره حمایت از اسرائیل عنوان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا در سخنان خود بر حمایت از اسرائیل تأکید کرده است.

وی افزود: اوباما حزب الهی که در مقابل رژیم غصبی و کودک کش اسرائیل برای دفاع از کشور و مردمانش ایستاده است را تروریست می‌نامد ولی اسرائیلی که در حملات خود به فلسطین حتی به کودکان هم رحم نمی‌کند را دوست و یار می‌خواند.

امام‌جمعه موقت ملایر با اشاره به حملات داعش و سلفی‌ها به سوریه و عراق بیان کرد: داعش را چه کسی در خاورمیانه به وجود آورده و از آنان حمایت می‌کند و به آنان اسلحه و مهمات می‌دهد.

وی افزود: چه کسی با حمایت از خاندان آل سعود، عربستان سعودی را در مرکز و پایتخت اسلام به وجود آورد که اکنون با مسلمانان مظلوم یمن به جنگ بر خواسته است.

مقدسیان گفت: آل سعود دست‌پرورده آمریکا و انگلیس بوده که در حملات خود به مردم مظلوم یمن زیربناها و مساجد این کشور را ویران و کودکان مظلوم را می‌کشد.

وی افزود: هدف دنیای استکبار از ایجاد جنگ بین مسلمانان و به وجود آوردن گروه‌هایی مثل داعش و طالبان و النصره نابودی قرآن و دین اسلام است.

امام‌جمعه موقت ملایر گفت: اسلام امانت خدا و پیامبر بوده و مسلمانان باید با وحدت و یکدلی از این امانت به‌خوبی نگهداری کنند.

وی بابیان آیات و روایاتی تقوا را بلندمرتبه‌ترین درجه سعادت دانست و بیان کرد: حفظ بیت‌المال از مهم‌ترین وظایف هر فرد در هر جایگاه و مقامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات