خبرهای داغ:
امام جمعه همدان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه به وعده‌‌های خود پایبند نبوده و نیستند و ما باید همواره هوشیار و مراقب توطئه‌‌های آنها باشیم.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۸۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه همدان، با دعوت همه نمازگزاران و مومنین به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و غیبت، اظهار داشت:تقوای الهی دل بالاترین نوع تقوا در انسان است، اگر دلها متوجه خداوند متعال شوند سایر اعضای وجود انسان نیز متوجه خالق یکتا خواهند شد.

وی گفت:اگر دل ما از خدا غافل شود سایر جوارح نیز از خدا غافل خواهند شد و ما گرفتار هوی و هوس و شیطان خواهیم گشت.

امام جمعه همدان ضمن تسلیتارتحال آیت الله عراقچی همدانی از اساتید اخلاق حوزه علمیه قم اظهار کرد:آن عالم بزرگوار و نورانی که عمر پربرکت خویش را در راه تعلیم و تعلم علوم قرآنی و فقهی و تربیت شاگردانی بزرگ مصروف داشت از لحاظ تعهد و اخلاص و محاسن اخلاقی در سطح بسیار ممتازی قرار داشت.

وی افزود: این عالم ربانی از آغاز نهضت انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) حضوری فعال و مثمر ثمر در صحنه انقلاب داشت و در تمام صحنه ها با قلم و بیان خود در دفاع از انقلاب اسلامی گام بر می‌داشت.

محمدی گفت: ایشان حتی در بستر بیماری هم که قرار داشت خدمت صادقانه خود به نظام اسلامی را هرگز ترک نکرد.

وی اظهار کرد:این مصیبت را به حوزه های علمیه قم و همدان و به ویژه به خاندان محترم آن عالم ربانی و بزرگ تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای آن عالم ربانی علو مقام و برای خاندان محترمشان صبر و اجر مسئلت می کنم.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد، افزود:عملیات غرور آفرین مرصاد نقطه طلایی پیروزی لشکر اسلام بر منافقین و کفار است که با وحدت و همدلی رزمندگان از جای‌ جای ایران اسلامی، تحت امر حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت که در این بین، نقش‌آفرینی مثال زدنی رزمندگان استان همدان در این عملیات هیچگاه از ذهن ها پاک نخواهد شد.

وی گفت:ما همیشه بیاد داریم که این عملیات فقط چند روز بعد از اعلام پذیرش قطعنامه 598 و آتش‌‌بس بین ایران و عراق انجام شد.

محمدی اظهار کرد: این موضوع مهم نشان از آن دارد که دشمنان انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه به وعده‌‌های خود پایبند نبوده و نیستند و ما باید همواره هوشیار و مراقب توطئه‌‌های آنها باشیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عملیات، بخصوص شهدای گرانقدر کبودراهنگ، همدان، تویسرکان و... افزود:تبعیت از ولی فقیه و اعتقاد به حقانیت دین مبین اسلام سبب موفقیت‌ رزمندگان ایران اسلامی در این عملیات شد و ما نیز باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

امام جمعه همدان گفت: با اقدام به موقع نیروهای بسیج، سپاه و ارتش بخصوص رزمندگان همدانی در مواجهه با دشمن، منافقان و صدامیان کافر حتی به یک درصد از اهداف از قبل پیش بینی شده خود هم دست نیافتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات