خبرهای داغ:
مسئول راهبردي سپاه ناحيه همدان با بیان اینکه خلأ و كم كاري در چهار عرصه زكات، نماز، امر به معروف و نهي از منكر در جامعه مشهود و محسوس است بر ضرورت آسيب شناسي و ارتقا اين مولفه‌هاي حياتي و ترویج آن از طريق ابزار بسيج در جامعه تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۶۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از همدان، كارگاه‌هاي تخصصي چهارگانه زكات، نماز، امر به معروف و نهي از منكر با محوريت منويات و فرمايشات مقام معظم رهبري امام خامنه اي (مدظله العالي) در سپاه ناحيه همدان برگزار شد.

مسئول راهبردي سپاه ناحيه همدان در حاشیه برگزاری کارگاه به خبرنگار بسیج گفت: این کارگاه تخصصی بر پایه چهار محور اصلی و بر اساس سخنراني‌ها و فرمايشات مقام معظم رهبري در ابتدای سال برگزار می‌شود.

يوسف تيموري افزود: تمام کارکنان كادر سپاه ناحيه همدان در اين چهار گروه تقسیم‌بندی شده و شرکت دارند و در هر گروه نیز يك كارشناس مسائل ديني حضور دارد.

وي با اشاره به كارگاهي بودن اين نشست‌ها و هم انديشي ها گفت: بررسي مسائل و چالش‌هاي موجود در اين چهار عرصه مد نظر است كه با دقت نظر در اين مسائل بیشتریت تلاش در راستای یافتن راه‌ها و شيوه‌هاي فعال كردن و جذب حداكثري افراد در اين موضوعات است.

مسئول راهبردي سپاه ناحيه همدان بیان داشت: با توجه به اینکه در جامعه اسلامي و به خصوص امروزه، خلأ و كم كاري در اين چهار عرصه مشهود و محسوس است بايد سپاه و بسيج تلاش کند تا اين مولفه هاي حياتي جامعه را آسيب شناسي كرده و ارتقا ببخشد و آن را از طريق ابزار بسيج كه مهمترين آن پايگاه‌هاي بسيج هستند در جامعه رواج دهد.

گفتنی است این کارگاه با حضور مسئولان سپاه استان آغاز شد و هر گروه به طور جداگانه به طرح مباحث تعیین شده و آسيب شناسي آنها پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات