خبرهای داغ:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح جمعه در بدو ورود به شهرستان نهاوند با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرد.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۴۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمود واعظی در سفری دو روزه به استان همدان در شهرستان های نهاوند، تویسرکان و همدان حضور خواهد یافت.

وی صبح امروز با حضور در شهرستان نهاوند و پس از زیارت مزار شهدای گمنام این شهرستان در جلسه شورای اداری نهاوند شرکت می کند.

شرکت در نماز جمعه تویسرکان و شورای اداری این شهرستان نیز در برنامه امروز سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گنجانده شده است.

برگزاری جلسه شورای مدیران بخش آی سی تی با حضور محمود واعظی در همدان نیز از دیگر برنامه های امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان همدان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات فردا شنبه نیز در مراسم افتتاحیه طرح های وزارت در استان همدان و نشست خبری با خبرنگاران شرکت خواهد کرد و پس از آن یکی از سخنرانان شورای اداری همدان خواهد بود.

بازدید از دستگاه‌های تابعه وزارت و جلسه با فعالان حوزه آی سی تی در همدان نیز از دیگر برنامه های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان همدان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات