رئیس پلیس امنیت عمومی البرز:
رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز سردسته باند اراذل و اوباش معروف به بوفالو که به شمال کشور متواری شده بود، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۲۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، سرهنگ محمدعلی صفایی اظهار داشت: در پی عربده‌کشی و اخلال در نظم عمومی از سوی اعضای باند اراذل و اوباش معروف به بوفالو در منطقه اسلام آباد دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در ابتدا با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات محلی یکی از اعضای باند را دستگیر و در بازجویی تکمیلی از وی مشخص شد که سردسته باند به محض اطلاع از تحت تعقیب بودن از سوی پلیس متواری شده و در حال حاضر اطلاعی از وی در دست نیست.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز تصریح کرد: در بررسی پرونده سردسته باند به نام «س» مشخص شد که وی دارای 12 فقره سابقه محکومیت قضایی در زمینه شرارت، درگیری، اخلال در نظم عمومی، قمه کشی، سرقت و غیره است که در سال‌های اخیر با اسامی مستعار و اخیرا نیز با نام بوفالو فعالیت داشته و ضمن سلب امنیت و آرامش عمومی باعث اخلال در نظم عمومی شده است.

صفایی عنوان کرد: با رصد کلیه تحرکات وی و تحت نظر قرار دادن مکان‌هایی که احتمال تردد متهم در آنجا می‌رفت سه نفر دیگر از همدستان وی در منطقه چهارراه مصباح دستگیر و در بازجویی از متهمان دستگیر شده مشخص شد که نامبرده ابتدا به شرق کشور گریخته و اکنون در یکی از شهرهای شمالی کشور مخفی شده است.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع مبنی بر برخورد قانونی و قضائی با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت اکیپی مجرب از ماموران پلیس امنیت عمومی با همراه داشتن نیابت قضائی به شمال کشور اعزام و با انجام مراقبت‌های شبانه روزی و رصد کلیه فعالیت‌ها و تحرکات متهم مورد نظر، سوژه را در منطقه نمک‌آبرود شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس امنیت عمومی استان البرز و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
ارسال نظرات