مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خبر داد

تهیه مستند زندگی 5 شهید ورزشکار

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری بزرگداشت شهدای ورزشکار این استان خبر داد و گفت: در این راستا مستند زندگی پنج شهید ورزشکار نیز تهیه و تدوین می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۱۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، رضا گل‌محمدی اظهار داشت: انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و بیان خاطرات جنگ به نسل امروز وظیفه همه مسئولان در دستگاه‌های مختلف است لذا با تمهیدات اندیشیده شده در نظر داریم تا با برگزاری بزرگداشت شهدای ورزشکار البرز نوجوانان و جوانان امروز را بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

وی تأکید کرد: هم اکنون دبیرخانه شهدای ورزشکار استان فعال شده است که می‌تواند در تدوین و تهیه مستند زندگی شهدا بسیار موثر باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: موفقیت‌های امروز ما در برهه‌های مختلف نتیجه از خودگذشتگی‌ها و ایثار نوجوانان و جوانانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

گل‌محمدی در ادامه سخنان خود به اقدامات دیگر برای برگزاری این مراسم اشاره کرد و گفت: تهیه کتاب وصایای شهدای ورزشکار، ساخت کلیپ شهدای ورزشکار و برگزاری مسابقات کشوری مزین به نام شهدای ورزشکار و تلاش جهت برگزاری مسابقات بین‌المللی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در این بزرگداشت اجرایی می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها