خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در همایش اشتغالزایی و کارآفرینی بسیجیان:

هدف بسیج سازندگی مردمی کردن اقتصاد و حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی است

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: هدف بسیج سازندگی مردمی کردن اقتصاد و حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۱۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، همایش اشتغالزایی و کارآفرینی بسیجیان شهرستان کبودراهنگ با محوریت «اقتصاد مقاومتی» با حضور نماینده مسئول شرکت نگار نصر و بسیجیان کارآفرین این شهرستان در سالن اجتماعات شهید کاظمی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در این مراسم هدف از برگزاری همایش اشتغالزایی و کارآفرینی را آشناسازی بسیجیان با فرصتهای شغلی موجود در شهرستان و معرفی کارآفرینان نمونه بسیجی عنوان کرد و گفت: هدف بسیج سازندگی مردمی کردن اقتصاد و حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی است.
محمود بداغی رشد و بالندگی اقتصادی را در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: بسیج سازندگی در راستای این هدف در کنار کمک به دولت در راستای توانمندسازی اقشار محروم و کم درآمد جامعه گام برمی‌دارد.
وی ایجاد زمینه اشتغال به وسیله ارائه تسهیلات کم بهره، برگزاری کارگاه های آموزشی اشتغال و ارائه مشاوره برای انتخاب طرح‌های توجیهی اقتصادی را از جمله خدمات بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: برگزاری همایش های کارآفرینی و اشتغالزایی باعث فراگیر شدن فرهنگ کارآفرینی در شهرستان می‌شود؛ همچنین جوانان با چگونگی راه اندازی یک کسب کار مناسب آشنا می‌شوند.
اشتغالزایی و کارآفرینی بسیجیان یکی از مهمترین چالش‌های جامعه را بیکاری دانست و گفت: بیکاری ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است که با بالا بردن سطح دانش عمومی و کارآفرینی با تکیه بر توانمندی های داخلی قابل حل است .
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار