خبرهای داغ:
دادستان نظامی استان همدان:

پیشگیری از وقوع جرم اولویت نیروهای مسلح است

دادستان نظامی استان همدان گفت: پیشگیری از وقوع جرم جزو اولویت های نیرو های مسلح است.
کد خبر: ۸۵۴۵۰۰۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جعفر طلایی امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی استان همدان با بیان اینکه توسعه پایدار هر کشور در سایه امنیت پایدار ایجاد می شود، اظهار داشت: ایجاد امنیت بر عهده نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح حافظ جامعه هستند، ابراز داشت: نیروی های مسلح قانون مدارترین نیرو ها بوده و هر گونه قانون گریزی یک آفت محسوب می شود.

دادستان نظامی استان همدان با اشاره به اینکه کاهش اعتماد عمومی باعث تبعات در جامعه است، بیان کرد: عوامل و راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم باعث ثبات جامعه باعث ثبات انضباط می شود.

طلایی با تاکید بر اینکه پیشگیری از وقوع جرم جزو اولویت های نیرو های مسلح است، عنوان داشت: آمار ارتکاب جرم در بین نیرو های مسلح پایین است.

وی در ادامه سخنانش ابراز داشت: بیشتر جرایم نیز در نیروی های مسلح به عدم آشنایی با قانون و سهل انگاری در وظایف قانونی است.

دادستان نظامی استان همدان اظهار داشت: با گسترش آموزش ها و کاربردی کردن دوره های پیشگیری از جرم و نظارت می توان نسبت به کم کردن جرم اقدام کرد.

طلایی ابراز داشت: آموزش قوانین مربوط به سازمان و برنامه ریزی لازم برای آموزش نیروها موجب کاهش جریم بین نیرو های مسلح می شود.

وی با بیان اینکه همکاری های لازم برای رسیدگی به جرایم و پرونده ها ادامه دارد، عنوان کرد: همه تلاش خود را در راستای برقراری نظم و قانون در استان همدان انجام خواهم داد.

در پایان این مراسم حجت الاسلام رمضانعلی صالحی تودیع و جعفر طلایی به عنوان دادستان نظامی استان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار