حجت الاسلام ذوالنور گفت :اگر سایه بازگشت پذیری تحریم ها در کشورمان باشد، سرمایه گذاری زیر ساختی نخواهد داشت که این خود کشور را دچار مشکل می کند.
کد خبر: ۸۵۴۴۹۸۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار بسیج در خصوص برگشت پذیری تحریم ها اظهار داشت: این بند از جمله ضعف های مهم در موافقتنامه ایران و کشورهای 1+5 به شمار می رود.

وی افزود : این بدین معناست که طرف های مقابل ساختار و برگشت پذیری تحریم ها را حفظ کرده اند ولی وزیر امور خارجه کشورمان بیان می کند برگشت پذیری تحریم ها دو طرفه است ولیکن این برگشت نه تنها به نفع ما نیست بلکه به ما خسارت های بسیاری وارد می کند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطر نشان ساخت : مدت زمان خوش بینانه نصب و راه اندازی ساختارهای 2000 سانتری فیوژ با توجه به اینکه زیرساخت ها جمع نشده باشد حدود 6 ماه است ولیکن اگر این زیرساخت ها جمع آوری شده باشد حدود 13 سال زمان می برد ، پس برگشت پذیری ما 13 سال زمان خواهد برد که در این مورد تعادل حفظ نشده است.

وی در ادامه گفت : در نتیجه اگر سایه بازگشت پذیری تحریم ها در کشورمان باشد ، سرمایه گذاری زیر ساختی نخواهد داشت که این خود کشور را دچار مشکل می کند.

حجت الاسلام ذوالنور در پایان گفت : مجلس شورای اسلامی باید این مورد را مورد بررسی قرار دهد تا کشور دچار مشکلات آتی نشود.
ارسال نظرات