خبرهای داغ:
با حضور دانشجویان بسیجی؛

هفتمین دوره طرح ولایت در همدان افتتاح شد

هفتمین دوره‌ طرح ولایت با حضور ۲۵۰ نفر از دانشجویان بسیجی در همدان آغاز افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۴۴۹۸۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در افتتاحیه هفتمین دوره خط امام (ره) و طرح ولایت در دانشگاه بوعلی سینا هدف از نام‌گذاری این طرح به عنوان دوره خط امام(ره) گردشی به تاریخ صدر اسلام و توجه به وضعیت اهل بیت(ع) عنوان کرد.

طیب فریادرس افزود: مردم در دوران پیامبر اسلام(ص) دارای مشکل بصیرت و تحلیل سیاسی داشتند و عده ای در آن دوران پیرو نفسانی خود بودند و این خود دلیل بر ایجاد انحراف در باورهای مردمی بود.

وی با بیان اینکه انحراف در تفسیر پیامبر اسلام(ص) تنها راه مقابله مستقیم با اسلام بوده است، تصریح کرد: جعل حدیت و دنبال ماندن در گذشته توانست افرادی که دارای ضعف ایمانی بودند را برای مقابله به اسلام آماده کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به تفسیر اسلام آمریکایی در ایران، اظهار داشت: آمریکا دو اسلام رحمانی و داعشی را به وجود آورده است که با اسلام ناب محمدی(ص) مغایرت دارد.

وی با بیان اینکه اسلام ناب محمدی(ص) متکی به سنت است و باورهای مردمی اجازه نمی‌دهد قدرت طلبی بر جامعه رخ دهد، تصریح کرد: این در حالی است که اسلام آمریکایی غیرسنتی و تحت سلطه لیبرالیسم است.

فریادرس با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است، افزود: امام راحل برجسته ترین فرد شناخته شده و بدون رهبر کبیرانقلاب، انقلابی خشک داریم.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: اقتصاد مقاومتی در واقع اعتماد به مردم در حیطه اقتصاد، طرفداری جدی از محرومان، مخالفت با اشرافی گری و جبهه استکبار است.

وی همچنین اعتماد به صدق وعده الهی و اعتماد به اراده مردم را از ویژگی رهروان امام راحل دانست و گفت: امروزه پیروی از اقتصاد مقاومتی از ویژگی‌های رهروان رهبر انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات