خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: نشست مشترک ائمه جمعه وجماعات,هیئت امنا و خادمین مساجد با فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج وحوزه های مقاومت در محل نمازخانه شهید بهشتی سپاه سروستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۴۹۷۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان در ابتدای سخنان خویش ضمن خوش امد گویی به علما و روحانیون ومدعوین حاضر در جلسه بیان داشت:متولیان امر در مساجد از ظرفیت وپتانسیل پایگاههای مقاومت بسیج چه در حوزه سخت افزاری و چه در حوزه نرم افزاری حداکثر استفاده را ببرند.وی بسیج را دخیره ارزشمند اسلام و انقلاب دانست.

وی افزود: قطعا هیچ جا بهتر از مسجد نخواهد بود و ترکیب برنامه های مسجد و برنامه های بسیج حقیقتا جوانان ما را در مقابل جنگ فرهنگی دشمن بیمه خواهد کرد.



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان در ادامه با بیان نقش مهم امام جماعت مسجد در پیشبرد امورات اطهارداشت: روحانی مسجد باید محور وحدت در هر مسجد باشد تا بعضا اختلاف نظرهایی که ممکن است وجود داشته باشد را به حداقل برسانیم و بتوانیم در اجرای برنامه ها موفق باشیم.

احمدی در پایان خواستار حمایت متولیان امر خصوصا هیئت امنا مساجد از بسیج و بسیجیان شد
.


در ادامه حجت الاسلام دشتی امام جمعه محترم کوهنجان در سخنانی بر حفظ وحدت و تعامل هر چه بیشتر در مساجد تاکید کرد و خاستار نو بودن و به روز بودن برنامه های مساجد و بسیج شد.

بسیج و سپاه را بازوی توانمند انقلاب و نظام

حجت الاسلام کوهکن روحانی حاضر در روستای نظر اباد در ادامه طی سخنانی بسیج و سپاه را بازوی توانمند انقلاب و نظام دانست و افزود: هر عرصه ای که خالی از بسیج و سپاه باشد قطعا در انجا ما ضرر خواهیم کرد.





ارسال نظرات
پر بیننده ها