دانش‌آموزان مدارس سیمرغ در بنیاد علوی

نخستین گروه از دانش‌آموزان پسر مدارس این شهرستان برای بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگی تربیتی بنیاد علوی به تهران اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۴۴۹۵۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

 


 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرامرز رحیمی سدر حاشیه بدرقه این دانش‌آموزان اظهار کرد: نخستین گروه از دانش‌آموزان پسر مدارس این شهرستان برای بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگی تربیتی بنیاد علوی به تهران اعزام شدند.

 

رحیمی بیان کرد: موقعیت ایجاد شده فرصت خوبی است تا این دانش‌آموزان خود را از لحاظ عاطفی و مسئولیتی محک بزنند و این روند را در زندگی و آینده تحصیلی و شغلی خود تجربه کنند.

 

وی تاکید کرد: این دانش‌آموزان در آینده‌ای نزدیک برای ادامه تحصیلات دانشگاهی و انجام خدمت و انتخاب شغل مناسب مجبور هستند تا مدتی از خانواده‌های خود دور باشند و شرکت در این محافل و مراکز ضمن بهره‌برداری از تجربیات و اطلاعات مورد نیاز از سوی کارشناسان و معلمان خبره رمزگشای بسیاری از مشکلات پیش‌روی آنها در آینده است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سیمرغ از دانش‌آموزان خواست با تلاش و جدیت تمام در برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی شرکت کرده و زمینه را برای رقابت سالم مهیا کنند.

 

رحیمی توجه به سرنوشت و آینده دانش‌آموزان به‌ویژه در ایام تعطیلی مدارس را کاری مهم و کارساز عنوان کرد و بیان داشت: از سوی بعضی از موسسات و مراکز فرهنگی و قابل اعتماد وزارت آموزش و پرورش در ایام تابستان برنامه ارزشمند فرهنگی و تربیتی اجرا می‌شود که در نوع خود بی‌نظیر و یا کم‌نظیر هستند.

 

وی در پایان گفت: انتظار ما این است که اولیا در این راستا حساسیت به خرج دهند و مراکز برتر را رصد کنند که بنیاد علوی یکی از مراکز مهم و اثرگذار در ایام تعطیلات است که تمام برنامه‌های آن زیر نظر مقام معظم رهبری اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها