رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قائم‌شهر از ثبت‌نام یک‌هزار و 424 قرآن‌آموز در طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۴۹۴۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

 


 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ابوذر زارعی ، به اجرای طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کشور باید 10 تا 15 میلیون حافظ قرآن داشته باشد، هم‌زمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه شهرستان قائم‌شهر بیش از سهمیه ابلاغی در طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم ثبت‌نامی دارد، اظهار کرد: این موضوع گامی مؤثر و ارزشمندی برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قائم‌شهر با اشاره به اینکه سهمیه این شهرستان برای طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم در سال‌جاری یک‌هزار و 400 نفر بوده، ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری یک‌هزار و 424 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم قائم‌شهر ثبت‌نام کردند.

 

زارعی با بیان اینکه طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم مازندران در رشته‌های حفظ یک جزء، دو جزء، سه جزء، پنج جزء، 10 جزء ، 15 جزء ، 20 جزء و کل اجرا می‌شود، گفت: حفظ موضوعی قرآن‌کریم از دیگر رشته‌های این طرح است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها