مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از نام‌گذاری تمام شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به نام شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۴۹۳۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

 


 


 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی موسوی در دیدار با سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بیان داشت: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

 

وی با بیان اینکه استقلال و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است، افزود: باید نسل جوان کشور با فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: تمام شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به نام شهدا مزین و متبرک می‌شوند.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار کرد: در حال حاضر پنج شهرک و ناحیه صنعتی استان به نام مبارک شهدا نام‌گذاری شدند و نام‌گذاری سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز در دستور کار قرار دارد.

 

موسوی تأکید کرد: نام‌گذاری شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین صنعت‌گران، تولیدکنندگان و فعالان حوزه کار و تلاش و تولید انجام می‌شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در این دیدار گفت: باید همواره در مسیر شهدا حرکت کنیم و به‌یاد داشته باشیم که عزت کنونی ایران به‌خاطر خون شهدا است.

 

سردار عبدالله ملکی افزود: امروزه جامعه ایران بیش از هر زمان دیگری به ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی نیاز دارد و باید همه تلاش کنیم تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

 

وی با اشاره به نام‌گذاری شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به نام مبارک شهدا گفت: یک ارتباط معنوی بین صنعت‌گران و تولیدکنندگان و شهدا در این بین ایجاد شده که موجب تقویت آن در بخش تولید و صنعت می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها