معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با صرف هزینه‌های گزافی روش ها و طرح‌های گوناگونی را برای ایجاد ناامنی در کشور به کار بسته‌اند.
کد خبر: ۸۵۴۴۹۲۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، امیر سرتیپ محمد حسن باقری در همایش نکوداشت اسوه های ایثار در هتل معین مشهد مقدس اظهار داشت: نیروهای مسلح در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام و کشورمان سنگ تمام گذاشتند و ایمان و خلوص آنان سبب شد تا در این عرصه بتوانند موفق باشند چرا که به لحاظ داشتن امکانات سلاحی در برابر دشمنان در موقعیتی پایین قرار داشتند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با صرف هزینه‌های گزافی روش ها و طرح‌های گوناگونی را برای ایجاد ناامنی در کشور به کار بسته‌اند که خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و همه طرح هایشان نقش بر آب شد.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به خدمات بی نظیر نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: اگر امروز در ایران شاهد امنیت هستیم آن را مدیون عملکرد نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌هایش هستیم.

وی در پایان شهدا را بهترین الگو برای نسل های آینده معرفی کرد و گفت: زندگی شهدا کتابی است که درس‌های متعددی برای زندگی ما دارد و امروز فرزندان غیور شهدا پرچم پدرانشان را در دست گرفته‌اند که البته تداوم این راه کار دشواری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها