خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان گفت: مهم ترین ماموریت نظام تربیتی صالحین بصیرت افزایی می باشد.
کد خبر: ۸۵۴۴۹۰۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ، نشست راهنمایان بصیرتی به همت معاونت تعلیم و تربیت آموزش با حضور جمع کثیری از مربیان صالحین و مسئولین آموزش حوزها در محل اتاق جلسات سپاه بوکان برگزار گردید.

فرمانده سپاه بوکان گفت: مربیان حلقه های صالحین با توجه به نقش مهمی که در افزایش بصیرت در بین اقشار جامعه دارند باید برنامه های تربیتی خود را در زمینه افزایش هر چه بیشتر بصیرت در بین مردم و بویژه نسل جوان تقویت نمایند.

سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری تصریح کرد: مربیان باید نسبت به آسیب های جامعه خود شناخت داشته و در راستای برطرف کردن آنها اقدام موثری انجام دهند.

وی با عنوان اینکه مربیان صالحین باید شاخص ها را بشناسند افزود: فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری بی شک بهترین شاخص و چراغ هدایت ما می باشد که باید به عنوان گفتمان رهبری در جامعه آنرا نهادینه کنیم.

سرهنگ مظاهری با بیان اینکه دریافت ، مطالعه ، تبیین و تشریح رهنمودهای مقام معظم رهبری ازمهم ترین ماموریت نظام تربیتی صالحین می باشد گفت :بدون شك، در هر مقطع سني الگوهاي جذابی براي شكل دهي شخصیت انسانها، به ويژه جوانان، نقش اساسي دارد از اين رو، جوان براي ساختن نظام رفتاری و اعتقادي خود دنبال الگوهایی غير از الگوهای خانوادگی میگردد که در اين ميان، نقش مربیان به عنوان الگوهاي تاثیر گذار كمك زيادي در شخصیت دهی به آنها می باشد.

وی در پایان یاد آور شد: در چنين شرايطي، اگر الگوهاي مناسب و قابل دسترس در جامعه وجود نداشته باشد، جوان دچار سردرگمي شده و تعادل روحی و رواني خود را از دست بدهد و چه بسا به الگوهاي نادرستی که در مخصوصا فضاهای مجازی وجود دارد پناه برده و زمينه هاي دين گریزی براي او فراهم شود.

ارسال نظرات