مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری دومين نمايشگاه و همايش بين المللي نقش آفرينی زنان در توسعه پايدار خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۸۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج چهارمحال و بختیاری؛ مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان از برگزاري دومين نمايشگاه و همايش بين المللي نقش آفريني زنان در توسعه پايدار در محل نمايشگاه بين المللي تهران از تاريخ 24 لغايت 27 شهريور ماه سال جاري خبر داد .

بهمن عسگری سوادجانی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت و معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري با همكاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و ساير نهادها و سازمان هاي مربوطه ، با هدف ترغيب و تشويق زنان و ارتقاء جايگاه و نقش آفريني آنان در توسعه پايدار و همچنين كمك و شناسايي گروه ها و افراد مرجع در جهت سلامت جامعه و ايجاد فضاي رقابت و سالم براي رشد و كار آفريني زنان، اقدام به برپايي نمايشگاه مذكور نموده است.

عسگری با بيان اينكه علاقمندان مي توانند در سايت www.womensd.com ثبت نام کنند، افزود: هزينه هر متر غرفه سي هزار تومان که حداقل متراژ غرفه ها نه متر مي باشد.

وی با اشاره به اينكه آخرين مهلت پيش ثبت نام تا پنجم مرداد ماه مي باشدگفت: كليه هزينه ها اعم از اسكان، اياب و ذهاب و غذا بر عهده مشاركت كننده مي باشد.

ارسال نظرات