رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختياری از دستگيری شخصی که با ارسال پيامك باعث سلب آبرويی يك از شهروندان شده بود خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۶۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ "قاسم جعفريان" رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان گفت: با مراجعه فردی به اين پليس و اظهار اينكه كه مدتي است به وسيله سامانه پيامكي مسائل محرمانه زندگي من انتشار پيدا مي كند و از اين طريق از من سلب آبرو شده است ، موضوع به طور وي‍ژه در دستور كار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: با انجام تحقيقات مقدماتي و تخصصي ابتدا سامانه پيامكي مورد استفاده در اين خصوص شناسايي شد و در ادامه و با بررسي فني و تخصصي كارآگاهان اين پليس عامل استفاده كننده از آن كه يك يكي از كافي نت هاي سطح شهر بود شناسايي و متصدي آن به اين پليس احضار شد.

سرهنگ "جعفريان" گفت : در خصوص انتشار اين پيامك ها مسئول اين واحد صنفي گفت در چندين مرتبه خانم جواني به كافي من مراجعه كرد و درخواست انتشار پيامك هاي را داد و من هم اين كار را انجام داد.

وي گفت: در اين مرحله از كار به وسيله شگرد هاي خاص و فني نفر بعدي اين پرونده شناسايي و پس از احضار و انجام بازجويي هاي فني گفت من سفارش اين پيامك ها را با درخواست تلفني يكي از دوستانم دادم ، كه پس معرفي و شناسايي عامل اصلي اين معما از اين طريق، وي با هماهنگي مراجع قضايي به اين پليس احضار شد.

سرهنگ "جعفريان " ادامه داد: متهم ابتدا به كلي منكر قضيه شد ولي پس از مواجه با مستندات موجود در پرونده به صراحت به بزه انتسابي اعتراف كرد و گفت : من با همسرم مشكل دارم و مي خواهيم طلاق بگيريم به همين دليل از دوستم خواستم برخي از مسائل خصوصي همسرم را را از طريق پيامك انتشار دهد.

رييس پليس فتا استان در پايان تصريح كرد: متهم پس از تكميل تحقيقات، جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد .

ارسال نظرات