کارگاه آموزش تخصصی عرضی مدیران روابط عمومی نواحی مقاومت بسیج استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۵۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: این کارگاه آموزشی یک روزه با هدف ارتقای توانمندی مدیران روابط عمومی نواحی بسیج استان در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شده است.

سرگرد پاسدار نعمت الله عبدالهی افزود: در این کارگاه، اساتید و کارشناسان تخصصی در زمینه های ارتباطات و روابط عمومی، سوژه یابی خبری در بسیج، شبکه های اجتماعی، تصویربرداری خبری و اینترنت به ارائه مطالب کابربردی پرداختند.

وی، ادامه داد: ارتقای سواد تخصصی مدیران روابط عمومی را از اهداف اصلی برگزاری کارگاه های آموزشی توجیهی عرضی دانست و گفت: سرفصل های کلاس های برگزار شده در این دوره متناسب با نیاز کاربردی مدیران و مسئولان روابط عمومی نواحی بسیج تنظیم شده تا در افزایش کیفیت کار این عزیزان در عرصه اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و فعالیت های رده های بسیج دهها میلیونی بهتر از گذشته به رسالت خود عمل نمایند.

عبدالهی، عرصه های حضور بسیج را متنوع دانست و تصریح کرد: انعکاس به موقع و سریع و دقیق خدمات و دستاوردها و عملکرد بسیج و بسیجیان به شناخت بهتر آحاد جامعه از این این شجره طیبه کمک شایانی می کند.

وی، اردوهای جهادی، طرح هجرت سازندگی، خدمات بسیج جامعه پزشکی، کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور از طریق طرح های بسیج سازندگی، اردوهای راهیان نور غرب و جنوب کشور، کمک به ارتقای تحصیلی دانش آموزان از راه طرح های مختلف مانند آیه های تمدن و ... را گوشه هایی از عرصه های حضور بسیج در میدان های آموزشی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برشمرد.

ارسال نظرات