آیین تودیع و معارفه فرماندهی پایگاه بسیج صاحب الزمان(عج) مهدیشهر با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۳۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، آیین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) مهدیشهر با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت مهدی (عج)، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهرو مدیر بازرسی و عملیات سپاه ناحیه مهدیشهر، اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج حضرت مهدی (عج) در محل پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد.

در این آیین حجت الاسلام مهدی ولیخانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر در سخنانی با بیان اینکه تشخیص بین حق و باطل با بصیرت محقق می شود، گفت: با بصیرت و ولایت مداری می توان حق و باطل را از هم جدا کرد و دشمنانو دوستان واقعی را شناخت.

ناصر بینش، فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) مهدیشهر با بیان اینکه این تصدی مسئولیتو وظیفه ای بسیار سنگین است،گفت: خوشحالم که این جایگاه را تحویل فردی جوان تر از خودم می دهم که بتواند بهتر از سابق در این تصدی فعالیت بکند و البته با کنار رفتن از این جایگاهاز فعالیت در بسیج دست بر نخواهم داشت.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری یادواره شهدا و محافل قرآنی، تشکیل حلقه های تربیتی صالحین، شنا و پیاده روی از برخی از برنامه ها و فعالیت های این پایگاه بوده است.

محسن مرادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت مهدی (عج) مهدیشهر با بیان اینکه برنامه های مفید و اثرگذار بیشتر شود، افزود: اولویت سازمان بسیج ساختار نظام تربیتی صالحین است و از ظرفیت های جوانان اینجا استفاده شود تا حضور جوانان در صحنه بیش از گذشته باشد.

مرادی تصریح کرد: فعالیت های جدی تری در صالحین شکل بگیرد و نیروهای فعال برای فعالیت در پایگاه شناسایی شوند.

سیدمرتضی متولیان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) مهدیشهر با بیان اینکه دستور العملهای ابلاغی حوزه مقاومت از اصلی ترین کار این مجموعه در پایگاه خواهد بود، گفت: حضور فعال جوانان در نمازهای جماعت و برنامه های جمعی پایگاه و تقویت نظام تربیتی صالحین از مهم ترین و اولویت کار این پایگاه خواهد بود.

بر اساس این گزارش، ضمن تقدیر از زحمات ناصر بینش فرمانده اسبق پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) مهدیشهر، سید مرتضی متولیان به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها