معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ،توجه به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید در سرکشی از خانواده شهداء را مورد توجه قرار داد.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۳۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: هر چیزی که ما داریم در سایه زحمات، فداکاری ها و ایثارگری های آزادگان و خانواده شهدا است و از هر کار در خور شانی که برای خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران باشد با سایر ادارات همراه و هماهنگ خواهیم بود.

سرهنگ مصطفی حبیبی با اشاره به کارهایی که سپاه در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده است، افزود: برگزاری یادواره شهدا در سطوح مختلف از پایگاه ها و حوزه های مقاومت و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس که ایام آن به نام های مختلفی نامگذاری شده و به نوعی دربرگیرنده موضوع ایثارگری و ترویج آن است.

وی اظهار کرد: توجه به مناسبت های مذهبی از جمله اعیاد شعبانیه و عید مبعث، دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا که به دو منظور اهمیت دارد آگاهی یافتن از وضعیت و مشکلات در جهت رسیدگی به آنها و دوم اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید و نیز رشد و پرورش آنان در جامعه علی الخصوص در بین جوانان می باشد.

سرهنگ حبیبی ادامه داد: از دیگر اقدامات سپاه سردشت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی در دوران دفاع مقدس از جمله 12 هزار شهید استان و 30 هزار شهید مهاجر بود که نشان می دهد استان آذربایجان غربی از استان های شهید پرور کشور است و همچنین بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی است تا بتوانیم این فرهنگ ناب ایثارگری را که از گذشتگان برای ما به میراث مانده است به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل کنیم.

ارسال نظرات