بسیجی 9 ساله تنگستانی کوچکترین مربی طرح صالحین این شهرستان است که مورد تشویق و تحسین فرمانده سپاه امام علی (ع)تنگستان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۴۴۸۲۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، امیر حسین آرمین نوجوان 9 ساله تنگستانی است که با اداره حلقه تربیتی قرانی طرح صالحین پایگاه مقاومت امام سجاد شهر اهرم توانسته است 22 نفر از علاقه مندان قرانی را دور هم جمع و این حلقه تربیتی را ایجاد کند.

این نوجوان، کم سن و سالترین مربی قرآن که تنها 9 سال دارد دارای 22 متربی بوده و از خانواده ای قرآنی مدت 4 سال با اقامت در شهر مقدس قم قران کریم را زیر نظر پدر خود فرا گرفته است.
وی در ماه مبارک و محرم وصفر همراه پدر و مادر خویش که هر دو طلبه و مبلغ دین می باشد به زادگاهشان اهرم آمده و اقدام به برگزاری کلاس طرح صالحین در پایگاه مقاومت امام سجاد (عج) اهرم کرد.
آرمین امیدوار است که با تربیت شاگردان قرآنی، گام مهمی در ارتقاء علمی، مذهبی و اخلاقی نونهالان و نوجوانان تنگستانی برداشته و در این راه بتواند افرادی متدین، بسیجی و ولایی را تربیت کند.
فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان با اهداء هدائی به متربیان و تدارک یک اردوی تفریحی از این کلاس موفق و مربی نخبه تجلیل نمود.
لازم به ذکر است مادر امیرحسین خواهر رباب السادت حسینی مدت 4 سال مدیریت کانون نور بسیج جامعه زنان تنگستان را عهده دار بوده و با گردهم آوردن حلقه های صالحین شهر اهرم در ماه مبارک رمضان و دهه اول محرم ، گام موثری را در راستای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی برداشته است.

درحلقعه های تربیتی صالحین به منظور حراست از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و مقابله با جنگ نرم به همت سپاه تنگستان از ابتدای سال جاری با تغییر رویکرد تجهیزات محوری به انسان محوری، سعی خواهد شد کادر سازی مدیریتی لازم برای اداره آینده کشور از میان جوانان و نوجوانان مسجدی صورت پذیرد.
گفتنی است در این طرح حلقه های تربیتی با محوریت مربیان توانمند و خبره در مساجد تشکیل می شود و انتقال معارف دینی و بصیرت دهی به افراد جزء ارکان اصلی و اساسی به شمار می آید.


ارسال نظرات