خبرهای داغ:
استاندار قم گفت: در استان قم خط مشی اعتدال را در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اداری و... مدنظر قرار داده و در همه سطوح نسبت به مسئله همدلی توجه خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۸۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمهدی صادقی عصر امروز در مراسم معارفه استاندار قم که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد با اشاره به سوابق کاری خود در بخش‌های مختلف نظام اظهار کرد: باید در استان قم به فکر کار و خدمت باشیم و اگر تجربه‌ای اندوخته‌ایم در استان قم به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه همدلی و همزبانی در همه زمان‌ها و مکان‌ها باید جاری و ساری باشد گفت: اگر همدلی و همزبانی نباشد کاری صورت نخواهد گرفت؛ از همه ظرفیت‌های استان در مسیر پیشبرد اهداف عالی استفاده خواهد شد.

استاندار قم با بیان اینکه نیازمند همکاری همگان در سطوح مختلف هستیم اضافه کرد: امیدواریم در مسیر آبادانی استان قم از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و زمینه را برای پیشرفت این استان فراهم کنیم.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت در خصوص استان قم اضافه کرد: توجه به مقوله آب قم، معماری شهری، تقویت ارتباط با مراجع عظام تقلید، تقویت ارتباط دانشگاه‌ها با حوزه‌های علمیه و.... از نکات مورد تاکید رئیس جمهور در این جلسه بود.

صادقی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در این جلسه بر توجه به مقوله اعتدال در استان تاکید کرد گفت: در استان قم خط مشی اعتدال را در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اداری و... مد نظر قرار داده و در همه سطوح نسبت به مسئله همدلی توجه خواهیم داشت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها