خبرهای داغ:
یادواره 67 شهید دانش‌آموز شهرستان اسدآباد با محوریت شهدای شنام شهرستان اسدآباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۸۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یادواره 67 شهید دانش‌آموز شهرستان اسدآباد با محوریت شهدای شنام با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و دانش‌آموزان در شهرستان اسدآباد برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در این مراسم از تدوین مجموعه اثری مکتوب و ماندگار از شهدای شنام اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این مجموعه اثر مکتوب در رابطه با شهدای شنام توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان با همراهی و همکاری عزیزانی که در این مجموعه بوده‌اند تدوین خواهد شد تا به عنوان یک اثر ماندگار هدیه‌ای برای نسل جوان برای شناخت شهدا و اهداف آنان باشد.

محمدابراهیم الهی‌تبار با اشاره به اینکه باید جوانان و نوجوانان در حفظ انقلاب کوشا باشند، تصریح کرد: این انقلاب به بهای خون جوانان شهید نسل گذشته به دست نسل جدید و امروز رسیده است.

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا سرمایه‌های انقلاب محسوب می‌شوند، تصریح کرد: والدین شهدا با تربیت و پرورش چنین فرزندان پرافتخاری از هویت ملی، انقلابی و دینی کشورمان دفاع کردند که باید مورد تکریم و یادآوری قرار گیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه دانش‌آموزان دیروز که در میدان‌های جنگ در برابر دشمنان مقاومت کردند امروز در مبارزه دیپلماتیک وارد شده‌اند و از آرمان‌های کشورمان دفاع می‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر قدرت و پشتوانه و اعتقاد مردم نبود در توافق هسته‌ای پیروز نمی‌شدیم.

وی با بیان اینکه با وجود تحریم‌ها تلاش و پشتکار جوانان و نوجوانان و مردم و دانشمندان کشورمان دنیا را مبهوت ساخت، تصریح کرد: ما به هر بهانه‌ای باید از یکدیگر جدا نشویم چراکه انسجام ملی رمز موفقیت، تداوم و قدرت انقلاب ما خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات