خبرهای داغ:
‌آیت‌الله ‌سعیدی ‌در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم:

همه مسئولان نظام به گونه‌ای قمی هستند / مراجع عظام تقلید توقعی جز خدمت از مسئولان ندارند

امام جمعه قم با بیان اینکه مراجع عظام تقلید توقعی جز خدمت از مسئولان ندارند، گفت: از وزیر کشور تشکر می‌کنم که همیشه تلاش می‌کند برای استان قم خدمتگزاران خوبی معرفی کنند.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۸۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که در تالار معصومیه برگزار شد اظهار کرد: خداوند را شاکریم به برکت امام خمینی (ره) که مروج قرآن و عترت بودند و برکت خون شهیدان در این کشور نظامی شکل گرفت که بر محور کلمه الله مردم اجتماع کردند و بعد از سی و اندی سال ما از ثمرات این نهضت بهره‌مند هستیم.

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز با وجود چالش‌ها و تهدیدها این نظام با آبرومندی روی پای خود ایستاد و امام راحل این انقلاب را به شکلی دقیق هدایت کرد و پس از ایشان نیز مقام معظم رهبری سکان هدایت نظام را بر عهده گرفتند و با وجود تلاطم‌ها این کشتی با صلابت به مسیر خود ادامه داده است.

امام جمعه قم با بیان اینکه باید استاندار جدید از تجربیات افرادی که پس از انقلاب در قم خدمت کرده‌اند بهره بگیرد گفت: قم نیازها و اقتضائاتی دارد که باید به آنها توجه شده و امیدواریم که استاندار قم این اقتضائات را در نظر بگیرند.

وی با اشاره به اینکه آقای همتی نیز در دوران سرپرستی کوتاه خود نیز منشا خیر بود بیان کرد: همه مسئولان نظام به گونه‌ای قمی هستند؛ رئیس جمهور فرزند حوزه است، دکتر لاریجانی و رئیس قوه قضاییه فرزند حوزه و فرزند مرجع عظیم‌الشان آیت‌الله میرزا هاشم آملی لاریجانی هستند و انتظار است که نسبت به قم با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد نگاه ویژه‌ای شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه مراجع عظام تقلید توقعی جز خدمت از مسئولان ندارند اضافه کرد: از وزیر کشور تشکر می‌کنم که همیشه تلاش می‌کند ‌‌برای استان قم خدمتگزاران خوبی معرفی کند و امیدواریم همگان در پرتو عنایات حضرت ولیعصر(عج) بتوانند در مسیر خدمت به مردم قم موفق باشند.


ارسال نظرات