خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد

الگوگیری از شهدا و سیره عملی آنان تنها راه مقابله با جنگ نرم

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تنها راه مقابله با جنگ نرم در این دوره الگوگیری از شهدا، مطالعه سیره عملی آنان و آرمان‌های این افراد است.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۷۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی بقایی ضمن گرامیداشت مقام شامخ خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه روز خبرنگار و بزرگداشت شهید محمود صارمی در روز 17 مرداد ماه اصحاب رسانه همدان از خانواده شهید شاخص استان، شهید حسن ترک سرکشی می‌کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در شناساندن و الگوسازی شهدا برای نسل حاضر و نسلهای آینده کشور، بیان کرد: دوران دفاع مقدس دوران باشکوهی بود که به تعبیر مقام معظم رهبری باید گنج‌های نهفته در آن استخراج شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر لزوم معرفی شهدای شاخص همدان در سراسر استان گفت: اصحاب رسانه می‌توانند با قلم و تصاویر خود خاطرات همرزمان و خانواده شهدای شاخص را تهیه و منتشر و در تعمیق و گسترش فرهنگ دفاع مقدس نقش بسزایی را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه سایر نهادهای اداری و فرهنگی نیز در راستای معرفی شهدای شاخص استان مسئولیت دارند، بیان کرد: فرهنگ‌سازی و فضاسازی معنوی شهر همدان با مضامین، نام و تصاویر شهدا تأثیر بالایی در کاهش جرایم اجتماعی و ارتکاب گناه دارد و این یکی ازبهترین راه‌های تربیت یک جامعه است.

بقایی تصریح کرد: تنها راه مقابله با جنگ نرم در این دوره الگوگیری از شهدا، مطالعه سیره عملی آنان و آرمان‌های این افراد است، افرادی که در هر گوشه‌ای زندگی آن‌ها می‌توان به اوج رسید و در هر بخشی از سرفصل زندگی آنها می‌توان توجه به خدا و یاد خدا را به وضوح احساس کرد.

وی خاطرنشان کرد: معرفی الگوهای شاخص به جامعه می‌تواند ضمن ماندگاری نام و یاد شهیدان در اذهان عموم، زمینه‌ای برای ادامه راه شهدا و آرمان‌های آنان از سوی مردم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات