خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان تویسرکان مطرح کرد
مسئول بسیج هنرمندان تویسرکان گفت: هنر عکاسی یکی از بهترین راهکاری های ارتباطی برای ترویج فرهنگ بسیج در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۷۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، محمد نورمحمدی با بیان اینکه مرحله شهرستانی سومین دوسالانه سراسری عکس بسیج در تویسرکان در حال برگزاری است، اظهار داشت: علاقه مندان به هنر عکاسی می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی بیان کرد: این مسابقه عکاسی با رویکرد به نمایش گذاشتن زندگی فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان، نشان دادن زندگی ایرانی اسلامی و به ویژه به تصویر کشیدن فعالیت های طرح هجرت 3 و اردوهای جهادی بسیج است.

مسئول بسیج هنرمندان تویسرکان افزود: بی تردید همگان از حضور پررنگ بسیج در عرصه های سازندگی مطلع هستند و به این دلیل می توان گفت که زوم دوربین مسابقه بیشتر بر روی طرح هجرت3 و اردوهخای جهادی است.

نورمحمدی از برگزاری این جشنواره در شهریور ماه امسال در همدان خبر داد و گفت: مسابقه سراسری عکس بسیج هر دوسال یک بار همزمان با سراسر کشور در استان و به تبع آن در تویسرکان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه علاقه مندان به هنر عکاسی می توانند آثار خود را حداکثر تا 25 مرداد امسال و تنها از طریق طریق پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن عکاسان بسیج هنرمندان به نشانی  www.torfehhonar.irبه دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، عنوان کرد: انتخاب و داوری آثار در استان‌ها از یکم تا 15 شهریور امسال است.

مسئول بسیج هنرمندان تویسرکان یادآور شد: گرچه فعالیت های بسیج به ویژه در عرصه های سازندگی بر همگان پوشیده نیست اما برگزاری این گونه مسابقات در نشان دادن گوشه ای کوچک از فعالیت های ارزشمند بسیج بی تأثیر نیست.

نورمحمدی هنر عکاسی را یکی از بهترین راهکاری های ارتباطی برای ترویج فرهنگ بسیج در جامعه دانست و گفت: از هنر عکاسی به زیبایی تمام می توان در گسترش فعالیت های خالصانه و جوانمردانه بسیج بهره برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات