خبرهای داغ:
شاه امیریان
مدیرعامل باشگاه فوتبال بهمن شیراز گفت: امتیاز این تیم به باشگاه خونه به خونه بابل واگذار شد.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۳۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سعید زارعی مدیرعامل باشگاه فوتبال بهمن شیراز در سخنانی بیان داشت: من تمام تلاشم را کردم که این تیم در فارس باقی بماند اما مسئولان رده بالای این استان علاقه‌ای برای نگه‌داشتن تیم از خود نشان ندادند.

وی افزود: هرچند مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال این استان در حد توان تلاش‌هایی کردند اما دست‌های آنها خالی بود و نتوانستند از خروج تیم جلوگیری کنند و مجبور شدیم امتیاز آن را به تیم خونه به خونه بابل بفروشیم.

مدیرعامل تیم بهمن افزود: این اتفاق برای استان فارس تأسف‌آور است و مسئولان باید پاسخگوی مردم و علاقه‌مندان به فوتبال و تیم بهمن باشند، که امیدواریم در آینده شاهد این‌گونه اتفاقات در ورزش این استان نباشیم و این رویداد برای مسئولان ورزشی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استان فارس زنگ خطر باشد.

تیم بهمن با حمایت بخش خصوصی چند سالی فعالیت خود را آغاز کرده بود و با استفاده از بازیکنان جوان و بااستعداد بومی در مدت 6 سال توانست از لیگ استان به لیگ دسته یک کشور یعنی یک گام مانده تا لیگ برتر صعود کند که در نوع خود کاری بزرگ و کم‌نظیر محسوب می‌شود، اما مدیریت این تیم که طی این چند سال با استفاده از سرمایه شخصی آن را اداره می‌کرد دیگر توان پرداخت هزینه‌های تیم را نداشت و مجبور شد امتیاز آن را به فروش رساند.

مدیرعامل تیم فوتبال بهمن در چند ماه اخیر تلاش‌های بسیاری برای جذب کمک‌های مالی انجام داد که تیم را در استان نگه دارد اما هیچ‌کدام از مسئولان از این تیم حمایت نکردند و او برای پرداخت بدهی‌های خود به بازیکنان، کادر فنی و دیگر افراد، امتیاز لیگ دسته یک را به فروش رساند تا یکی از دو سهمیه استان فارس در لیگ یک کم شود.

تیم فوتبال بهمن شیراز که فصل گذشته با تلاش بسیار توانست به لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود کند امتیاز خود را به تیم خونه به خونه مازندران واگذار کرد تا تجربه حضور در لیگ یک را از دست بدهد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها