مدیر روابط عمومی سازمان زیباسازی گفت‌:
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی متولی نگهداری از آثار حجمی نیست و در ناپدید شدن مجمسه «پست» مسئولتی متوجه این سازمان نیست.
کد خبر: ۸۵۴۴۶۸۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حامد رضایی درباره ناپدید شدن مجسمه مقابل موزه پست توضیحاتی بیان کرد و گفت: سازمان زیباسازی متولی طراحی،‌ تولید نصب و اجرای آثار حجمی مانند نقاشی‌های دیواری و مبلمان شهری است اما متولی نگهداری این آثار شهرداری‌ منطقه و نهادهای ذیربط مانند نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: مبلمان شهری یک خیابان بعد از نصب جزو اموال عمومی شهر محسوب می‌شود و اگر یکی از آنها سرقت شود قاعدتاً‌ متولی پیدا کردن سارق با نیروی انتظامی است. درباره این موضوع نیز قرار شده از طریق سازمان و منطقه 12 این مسئله در نیروی انتظامی طرح موضوع شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد: این اثر احجمی با هماهنگی و بر اساس نیاز و درخواست مجموعه پست طراحی و نصب شد این در حالی است که پیمانکار این اثر نیز خواستار شده بود که دوربینی برای آن نصب شود اگر شرکت پست در نگهداری این مجسمه هشدارهای مجری کار را جدی می‌گرفت شاید این مسئله رخ نمی‌داد.

وی با بیان اینکه مجسمه‌‌های سرقت شده قبلی را نیز دوباره ساختیم و نصب کردیم ولی اگر اتفاق دیگری رخ دهد مسئولیتی متوجه سازمان زیباسازی نیست، تأکید کرد: سازمان زیباسازی و منطقه 12 پیگیر این موضوع خواهند بود ولی طبق نظام نامه سازمان زیبا سازی، نگهداری همه پروژه‌های سازمان بعد از نصب و اجرا به عهده مناطق است و مراحل قانونی باید از طریق نیروی انتظامی طی شود.

ارسال نظرات