رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه توان دفاعی جمهوری اسلامی هیچ ارتباطی با قطعنامه ندارد، گفت: هیچ تصمیم خارجی نمی‌تواند نظام اسلامی را به عقب‌نشینی از تجهیزات تسلیحاتی وادار کند.
کد خبر: ۸۵۴۴۵۴۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، وحید احمدی نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان در تذکری شفاهی با اشاره به فرمایشی از امام‌علی (ع) مبنی بر اینکه «مبادا با دشمن قراردادی امضا کنید که قابل تفسیر باشد‌ و راه بهانه‌گیری و فریب در آن باز باشد‌»، اظهار داشت: دستاورد هسته‌ای موضوع ملی است و همانطور که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند باید با حفظ وحدت و متانت در فضای آرام و خردمندانه به منافع ملی دست یافت.

وی همچنین با تأکید بر حفظ قابلیت‌های دفاعی و حریم امنیتی کشور،‌ گفت: توان دفاعی جمهوری اسلامی هیچ ارتباطی با قطعنامه ندارد و هیچ تصمیم خارجی نمی‌تواند نظام اسلامی را به عقب‌نشینی از تجهیزات تسلیحاتی وادار کند.

رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی رسالت تاریخی و قانونی‌اش را به نحو احسن بر اساس منافع ملی کشور ایفا خواهد کرد.

ارسال نظرات