فرمانده سپاه عسلویه:

برای ایجاد همدلی باید از ظرفیت بسیج استفاده کنیم

فرمانده سپاه عسلویه با اشاره به اینکه برای تحقق جامعه اسلامی به وحدت و همدلی نیاز داریم، گفت: برای ایجاد وحدت و همدلی باید از ظرفیت بسیج استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۵۴۴۴۸۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرهنگ خلیل رفعتی شب گذشته در دیدار با خانواده های بسیجیان فوت شده در روستای بیدخون و شهرعسلویه با تاکید بر اینکه تنها راهی که ما می توانیم وحدت را ایجاد و حفظ کنیم، بسیج است، افزود: کارکرد اصلی بسیج، وحدت است و برای موفقیت و ادامه ی راه انقلاب اسلامی، وحدت و عشق به اسلام و ولایت لازم است .

رفعتی با اشاره به اینکه باید از ارزش‌ها و آرمان‌های دین اسلام محافظت نمود، گفت:یکی از این آرمانها صله رحم است که باید توسط ما مسئولین ازمردم ولایتمدارانجام گیرد و وقتی پای ارزش‌ها و آرمان‌ها به میان می‌آید باید از خواب و خوراک خود هم گذشت و باید جان و مال خود را فدای اسلام کرد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر لزوم حفظ وحدت، گفت: ایشان فرمودند «حفظ وحدت را اصل قرار دهید، اگر احساس تکلیف کردید و این تکلیف، وحدت را خدشه دار می کند، انجام آن تکلیف حرام است، چون وحدت اهم هرچیز است».

وی با اشاره به اینکه آنچه در دفاع مقدس تجربه کردیم، ارتقا پست سازمانی نبود، بلکه جانفشانی بود، تاکید کرد: برخی از مسئولین، دلسوزانه و حکیمانه رفتار نمی کنند که روی مردم تاثیر بگذارند وحضور ما در جمع مردم که از عناصر فرهنگی جامعه محسوب می شویم، باعث دلگرمی و وحدت شیعه و سنی در این خطه خواهد شد.

رفعتی با تصریح براینکه عمل به آنچه می گوییم، موجب تحول می شود و به مراتب از هزاران طرح با ارزش بهتر است، گفت: اگرعامل نباشیم، رفتارهای ما مورد توجه قرار گرفته و ارائه طرح های فرهنگی تاثیری ندارد.

انتهای خبر
ارسال نظرات