خبرهای داغ:

کارگاه آشنایی با موشک های تاکتیکی در شاهرود برگزار مي شود

مسئول مرکز رشد شهید طهرانی مقدم بسیج علمی سپاه شاهرود از برگزاری کارگاه آشنایی با موشک های تاکتیکی و روند طراحی آن در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۴۴۵۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
بابک مخبریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: کارگاه آموزشی یکروزه آشنایی با موشک های تاکتیکی و روند طراحی آنها در سالن جلسات کانون بسیج جوانان شهرستان شاهرود برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی به همت مرکز رشد شهید تهرانی مقدم شهرستان شاهرود برای دانشجویان و فارق التحصیلان دوره های تحصیلات تکمیلی در رشته های برق،فیزیک،شیمی،متالورژی،مکانیک، صنایع و ریاضی برگزار گردید.

مخبریان خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی مهندس خانی از مدرسان و کارذشناسان سازمان جهاد خودکفایی ابتدا انواع موشک ها و راکت ها را معرفی سپس مباحثی مربوط به طراحی موشک و راکت ها مطرح کردند.

وی با اشاره به اهدافر این کارگاه گفت: هدف اصلی این دوره افزایش سطح اطلاعات در زمینه طراحی و ساخت موشک های تاکتیکی به منظور تشکیل یک کارگروه تخصصی در مرکز رشد شاهرود برای انجام پروژه هایی با همین موضوع می باشد.

مخبریان با دعوت از علاقمندان جهت فعالیت در این زمینه های عنوان کرد: علاقه مندان برای فعالیت در این زمینه می توانند به مرکز رشد شهید تهرانی مقدم شاهرود واقع در خیابان امام(ره) کانون جوانان بسیج مراجعه كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها