هم صدایی کرمانی ها با حاج قاسم در کمپین “خداحافظ رفیق
کد خبر: ۸۵۴۴۴۰۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

هم صدایی کرمانی ها با حاج قاسم در کمپین "خداحافظ رفیق

1

در فاصله یک روز از انتشار انتقال پیکر پاک یکی دیگر از مدافعین حرم به میهن اسلامی و زادگاهش شهر کرمان جوانان شهر کرمان به منظور پاسداشت سرادر مجاهد مدافع حرم حاج حسین بادپا کمپین 《خداحافظ رفیق》 را راه اندازی کرده اند.

به گزارش خبرگزاري بسيج سپاه ثارالله كرمان  در اولین متن منتشر شده از این کمپین آمده است:

یک روی نبرد جانانه‌ی حاج قاسم با جهان کفر، مردانی هستند از جنس نور، که همواره فرمانده‌شان را تنها نگذاشته‌اند و یار او بوده‌اند در همه حال. حاج حسین بادپا یکی از همین مردان آسمانی است که در سال‌های نبرد با بعثیون عراق هم‌پای حاج قاسم جنگید. فتنه‌ی داعش که بر پا شد، حاج حسین ایستاد، تا راه نیمه‌ را تا انتها بپیماید؛ راهی که ابتدایش جهاد بود و جان‌بازی، میانه‌اش صبر و انتهایش شهادت و غربت.

رجعت پیکر مطهر سردار مجاهد مدافع حرم، شهید حاج حسین بادپا، رفیق دیرینه‌ی سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرصتی است تا ضمن نکوداشت شهیدان مدافع حرم، حماسه‌ای در وداع با او خلق کنیم و هم‌زبان با فرمانده‌اش ندا سر دهیم «خداحافظ رفیق».

از این رو تمام کرمانی ها می توانند با پیوست به این کمپین با سرلشگر سلیمانی هم صدا شوند و در کنار خلق اتفاقی با شکوه در تشیع این شهید در شبکه های اجتماعی نیز هم صدا با همشهری های خود شوند.

به علاقهمندان و مردم فهیم کرمان برای رونق هر چه بیشتر این کمپین پیشنهاد می گردد:

۱-    در شبکه های موبایلی خود محصولات این کمپین را منتشر کنند.( از امروز در سایت‌های خبری شهر کرمان محصولات این کمپین منتشر می‌گردد).

۲-    تغییر عکس کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی به آرم کمپین.

۳-    ارسال پست در شبکه های اجتماعی با موضوع مدافعان حرم و این شهید بزرگوار همراه با هشتک #خداحافظ_رفیق

تصاویر ذیل از جمله تولیدات گرافیکی این کمپین جهت استفاده عموم می‌باشد.

ارسال نظرات