خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: باید با نهادینه ساختن فرهنگ و تفکر اقتصاد مقاومتی در نزد مردم، زمینه را برای رشد اقتصادی فراهم کنیم.
کد خبر: ۸۵۴۴۳۳۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی و جلسه توجیهی مهندسان ناظر طرح آموزش کشاورزان شهرهای حاشیه دریاچه ارومیه که در میاندوآب برگزار شد، با اشاره به اینکه خواستن توانستن است، اظهار کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس نشان دادیم که می توانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه وظیفه بسیج حفظ دستاوردها و آرمان های انقلاب و نظام در تمامی زمینه هاست، افزود: انقلاب اسلامی ایران، فکر و ایده جدیدی به دنیا معرفی کرد و بسیج نیز به عنوان یادگار گرانقدر و تاریخی امام راحل(ره) وظیفه حفظ دستاوردهای این انقلاب را در تمامی عرصه ها بر عهده دارد.

وی با تاکید بر اینکه روز به روز تعداد بیشتری از کشورها و مردم دنیا به حقانیت ایران اسلامی اعتراف می کنند، گفت: مخالفان نظام اسلامی می خواهند با روش ها و توطئه های مختلف به مقابله با این گسترش انقلاب اسلامی در دنیا بپردازند.

مولودی با بیان اینکه استقلال یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: عده ای می خواهند همه وابسته به آنها باشند در حالی که درباره ایران اسلامی این فکر خامی است و ما نشان داده ایم که همواره مستقل بوده و هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر استفاده از ظرفیت های موجود در داخل کشور، اظهار کرد: باید نگاه ها را عوض کرده و با تکیه بر توانمندی های داخلی، عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی نیز راه حل مشکلات اقتصادی است، گفت: باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در نزد مردم نهادینه ساخته و زمینه را برای رشد اقتصادی فراهم کنیم.

مولودی با بیان اینکه باید خود را باور کنیم، افزود: بسیجی ها بسیاری از ناشدنی ها را شدنی کرده اند و اکنون نیز ما می توانیم.

ارسال نظرات