مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی از برگزاری هفتمین جشنواره کارگاهی شعر بسیج در قالب چهار کارگاه موضوعی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۴۳۱۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار سید جواد کمالی در جلسه ای با حضور اعضای شورای انجمن شعر و شورای مرکزی سازمان از برگزاری هفتمین جشنواره کارگاهی شعر بسیج خبر داد.

وی اظهار کرد: شعر در عرصه فرهنگ و هنر مهم ترین ابزار برای انتقال مفاهیم است که می تواند صریح ترین اظهار نظرهای هنرمند را در عرصه های مختلف فعالیت های اجتماعی بیان کند و زیباترین توصیفات را در بیان فرهنگ و هنر یک ملت داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی با اشاره به ضرورت برگزاری جشنواره هایی نظیر شعر برای پویایی و جوشش هنرمندان در این عرصه افزود: جهت تحقق این امر برگزاری جشنواره شعر امسال به صورت کارگاهی و در قالب چهار کارگاه موضوعی خواهد بود.

کمالی افزود: جشنواره در چهار کارگاه موضوعی تغزلی و عارفانه، کودک، آئینی و انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد و با توجه به بازه های زمانی مختلف که برای کارگاه های موضوعی در نظر گرفته شده مهلت ارسال آثار در چهار فاصله زمانی تعیین شده است.

وی تصریح کرد: اولین کارگاه شعری با موضوع شعر تغزلی و عارفانه خواهد بود و هنرمندان می توانند آثار خود را جهت این کارگاه تا تاریخ 10 مردادماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

کمالی پیرامون نحوه برگزاری کارگاه های استانی این جشنواره افزود: چهار کارگاه این جشنواره پس از جمع آوری و داوری آثار در هر کارگاه دموضوعی، در چهار مرحله طی سال با حضور اساتید و شاعران برجسته کشور و استان برگزار خواهند شد.

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به نشانی honarmandan.bao@yahoo.com و یا به آدرس دبیرخانه، واقع در مشهد مقدس، کوی طلاب، خیابان وحید، حد فاصل وحید 6 و 8، روبروی بانک انصار، مجتمع هاشمی نژاد، مدیریت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی ارسال کنند.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها