خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوي:

پيشكسوتان جهاد و شهادت مايه آبرو و اعتبار سپاه هستند

جمعي از پيشكسوتان و بازنستگان سپاه خوي با فرمانده سپاه و مسئول نمايندكي ولي فقيه در اين سپاه ديدار كردند.
کد خبر: ۸۵۴۴۲۷۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، فرمانده سپاه خوي در جمع پيشكسوتان جهاد و شهادت اين سپا ه خاطر نشان كرد: ما وظيفه داريم در همه حال آمادگي خود را حفظ كرده و با پيروي از ولي امر مسلمين در برابر دشمنان ايستادگي نماييم.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علايي ابراز داشت: پيشكسوتان جهاد و شهادت مايه آبرو و اعتبار سپاه هستند كه در طول خدمت خويش از جان براي سرافرازي كشور سرمايه كردند.

وي همچنين گفت: رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت مصداق این آیه شریفه هستند که تا پای جان ایستادند و در همه حال تقوای الهی که تنها معیار برتری انسان است، ملاک عمل قرار دادند و نيز در طول خدمت آشكار شده است كه با انس و الفت از آيات قرآن كريم اين درس را ياد گرفته ايم كه اگر ایمان قوی و روحیه ایستادگی وجود داشته باشد، حتی با امکانات و تجهیزات محدود نیز امکان غلبه و پیروزی بر دشمن وجود دارد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي نيز در اين ديدار ضمن تاكيد بر انتقال تجربيات پيشكسوتان به نسل جوان گفت:‌ اين دوران دوران مغتنمي است تا در كنار نسل جوان و جديد در پيشرفت كشور بكوشيم .

حجت الاسلام محمد رستمي در اين باره ادامه داد: هر کدام از شما که با کوله باری از تجربه و تخصص در زمینه‌های مختلف هستید و در هر زمینه‌ای می‌توانید فعالیت کنید، چه بعنوان فرمانده پایگاه مقاومت، همراهی با کاروان‌های راهیان نور، بسیج سازندگی، سرگروه‌های حلقه صالحین، اردوها‌ی جهادی، اقتصاد مقاومتی.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: پيشكسوتان افرادي بودند كه در مقابل حوادث تلخ و دشوار مردد و متنزل نشدند و اهل آگاهي و بصيرت بودند و همواره به خداوند متعال تكيه داشتند و در امور جامعه و اداره آن كاردان و نسبت به دشمنان دين و اسلام بي تفاوت نبوده و در تمامي صحنه حضور داشته و دارند.

ارسال نظرات