حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان به مدت سه شب میهمان مردم شهرستان ابرکوه در مسجد کوثر می باشند.
کد خبر: ۸۵۴۴۲۵۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه، در پی رایزنی های مسئولین ارشد شهرستان، مدرم دار السعاده ابرکوه مفتخرند که به مدت سه شب در مسجد کوثر میزبان حجت الاسلام والمسلمین استاد حسین انصاریان یکی از مفسران بزرگ قرآن کریم باشند.

در همین راستا صبح امروز در فرمانداری ابرکوه جلسه ای با حضور رسولی فرماندار، حسینی امام جمعه، ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دیگر مسئولین  برگزار شد تا برنامه ریزی هایی در جهت کیفیت و هر چه بهتر برگزار شدن جلسات سخنرانی این میهمان گرانقدر در شب هایی که میهمان ابرکوه هستند، صورت گیرد.

مراسم سخنرانی های استاد انصاریان از روز چهارشنبه مورخ 31 تیر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز و به مدت سه شب ادامه می یابد که آخرین شب نیز مصادف است با برنامه یادواره شهدای فصل تابستان شهرستان ابرکوه که به همت ارگان های مربوطه برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه نیز حضور گسترده مردم در مراسم های مختلف دینی و مذهبی را یکی از مصادیق تعظیم شعائر الله دانست و گفت: اجتماعات عظیم مسلمانان جلوه و نماد یکپارچگی انسجام مسلمین است؛ لذا حضور گسترده و پرشور مردم از اقشار مختلف می تواند جلوه ای از تعظیم در برابر شعائر الله باشد.

ارسال نظرات