خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام محمد باقر(ع) الموت و هیئت همراه از خانواده شهید حسین احمدی در روستای دیکین الموت دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۴۴۲۳۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

حمیدرضا ایراندوست فرمانده سپاه امام محمد باقر(ع) الموت در حاشیه دیدار از خانواده شهید حسین احمدی به با اشاره به مقام والای شهداء اظهار داشت: زنده نگه‌ داشتن یاد و راه شهدا از وظایف تمامی مردم است و  باید با عمل خود راه شهدا را زنده نگاه داریم که دیدار از خانواده های شهدا از جمله این کارها است.

وی خاطر نشان کرد: شهدا به ما آموختند که هرگز از اصول خودمان عقب نشینی نکنیم و برای دفاع از حریم ولایت و ارزش ها در صحنه باشیم.

ایراندوست یادآورشد: شهدای ما با بصیرت عاشورایی و با تبعیت از بنیانگذار جمهوری اسلامی درعرصه های دفاع مقدس پا نهادند و با این الگو توانستند سعادت، عظمت، عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آورند.

فرمانده سپاه امام محمد باقر(ع) الموت با اشاره به اینکه وظیفه ما حفظ دستاوردهای نظام و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی است گفت: باید یاد و نام شهدا برای همیشه در جامعه زنده نگه داشته شود و امینت موجود در کشور مرهون شهدایی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

وی در پایان گفت: تجدید میثاق با شهدا، آرمان‌های آنان و توسعه وترویج افکار در جامعه به ویژه میان جوانان می‌تواند اهداف شهدا را در جامعه زنده كند.

گفتنی است: در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یابود و تکریم از خانواده شهید، اهداء شد.

 

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها