خبرهای داغ:
اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان قزوین 6 فیلم کوتاه از آثار تولیدی دانش آموزان استان قزوین برای حضور در رقابت های مرحله کشوری دعوت کرده است.
کد خبر: ۸۵۴۴۲۱۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از اداره کل آموزش و پرورش،سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین،اظهار کرد: مرحله کشوری سی و سومین دوره مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری به میزبانی استان خراسان رضوی در مرداد ماه 94 برگزار می شود.

رشد 25 درصدی دانش آموزان قزوینی در ساخت فیلم کوتاه

وی 6 فیلم کوتاه دانش آموزانی استان قزوین را«میم مثل مادر» به کارگردانی فاطمه تقوی از شهرستان البرز، «دایره» ساخت مشترک محدثه هزاره ای و سیده فاطمه موسوی از ناحیه یک قزوین، «من بهار هستم» اثر مشترک گلی چوپان را بر و مهسا خورشیدی از ناحیه یک قزوین را برشمرد و افزود: «اتفاق شیرین» ساخته نفیسه حاجی زاده از منطقه خرمدشت، «غیرمجاز» به کارگردانی محمد مطیعی از ناحیه دو قزوین و حمیدرضا قزوینی با فیلم مستند داستانی «یک تیم یک داستان» از شهرستان البرز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: دانش آموزان استان قزوین در این دوره از مسابقات که در مرداد ماه سال 94 در شهر نیشابور برگزار می گردد، با دیگر دانش آموزان کشور به رقابت خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: امسال میزان شرکت دانش آموزان استان قزوین نسبت به سال گذشته رشد 25 درصدی داشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد:  امسال بالغ بر 80 فیلم کوتاه دانش آموزی در مناطق تولید شده است که با ارزیابی به عمل آمده در استان، تعداد 10 اثر  برای مسابقات کشوری ارسال شده اند به طوری که، در ارزیابی کشوری نیز 6 اثر برای شرکت در مرحله کشوری انتخاب خئاهند شد.

گفتنی است، در سال گذشته 4 اثر از استان قزوین به مرحله کشوری راه یافتند که امسال تعداد  این آثار به 6 فیلم افزایش یافته است.

 

1002/ پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها