رضایی گفت: طرح جوانه‌های صالحین با اجرای برنامه‌های قرآنی و سبک زندگی ایرانی–اسلامی، در فصل تابستان در بیش از نیمی از پایگاه‌های شهرستان اراک برگزار می‌شود که تلاش می‌کنیم با اجرای کلاس‌های قرآنی و مذهبی متنوع، جوانان را در برابر انحرافات فکری مصون نگه داریم.
کد خبر: ۸۵۴۴۲۰۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

محمد رضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: طرح جوانه‌های صالحین به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین و جذب افراد به سمت فعالیت‌های بسیج و مصون ماندن از خطرات فکری که دشمن القاء می‌کند، در پایگاه‌های مقاومت شهرستان اراک در نظر گرفته شده است. 

وی ادامه داد: این طرح با اجرای برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، هنری، سبک زندگی ایرانی–اسلامی، ورزشی و علمی در فصل تابستان در بیش از نیمی از پایگاه‌های شهرستان که شامل  65 پایگاه برادر و  40 پایگاه خواهر در اراک می‌شود در حال برگزاری است که تلاش می‌کنیم با اجرای کلاس‌های قرآنی و مذهبی متنوع در رشته‌های مختلف به رشد معنوی جوانان کمک کرده باشیم تا آنها را در برابر انحرافات فکری مصون نگه داریم.

رضایی با بیان اینکه این طرح از تاریخ  25 خرداد ماه امسال شروع شده و تا 24 شهریور ماه ادامه دارد گفت: هدف از این طرح  تقویت و تعالی حلقه‌های صالحین و فراهم‌سازی زمینه جذب جوانان به بسیج است و اولین طرحی است که در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد شور و نشاط، تقویت روحیه معنوی و تلاش برای سازندگی روحی و اخلاقی جوانان را دنبال می‌کند.

فرمانده سپاه اراک در پایان با اظهار رضایت خانواده‌ها و علاقه ثبت‌نام کنندگان از این طرح گفت: استفاده مطلوب از تابستان برای رشد و تعالی بسیجیان و حفظ و انسجام حلقه‌های تربیتی صالحین ازجمله مواردی است در این برنامه‌ها دنبال می کنیم و تا کنون نیز با استقبال و رضایت والدین و شرکت‌کنندگان مواجه شده‌ایم و همین امر مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌سازد.

ارسال نظرات