مسئول تعليم و تربيت سپاه ناحيه قوچان عنوان کرد

حلقه های صالحین بهترين بستر براي احياي فريضه امر به معروف و نهي از منكر

مسئول تعليم و تربيت سپاه ناحيه قوچان، حلقه های صالحین را بهترین بستر برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و رفع بسیاری از معضلات جامعه دانست.
کد خبر: ۸۵۴۴۱۷۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مزيني در جمع مربيان وسرگروه هاي شجره طيبه صالحين حوزه حضرت رقيه (س)بيان داشت: امروز اگر در جامعه ما فریضه امر به معروف و نهی از منکر عملياتي شود خيلي از معضلات اجتماعي حل ميشود.

وی ادامه داد: بسیاری از معضلات اجتماعي براثر بي تفاوتي آحاد مردم است كه رواج پيدا كرده است لذا مي بايست از كانون حلقه هاي صالحين به صورت شبكه اي، تذكر لساني را احيا كرد.

وی تاکید کرد: آثار حلقه هاي صالحين بايد در متن زندگي آحاد مردم مشاهده شود يعني باید آسيب هاي اجتماعي در سطح خانواده ها و جامعه مثل طلاق ، اعتياد ، بدحجابي ،و.... كاهش پيدا كند.

مزینی ابراز داشت:  مهمترين مسأله اي كه حلقه های صالحين بايد دنبال كنند اين است كه آسيب هاي اجتماعي را به صورت بومي و محلي بررسي نمايند و با کمک اعضای حلقه و افراد تأثير گذار آن را رفع نمايند. اين كار شدني است و مي توانند آسيب ها را به حداقل برسانند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه قوچان در اين خصوص نسبت به حلقه های صالحین در قشر دانش آموزي تاكيد نمود و گفت: از مجموعه خانواده آموزش و پرورش بايد در تربيت نسل آينده نهايت استفاده را نمود و هر معلمي خود به عنوان سرگروه صالحين مي تواند در كلاس درس در مباحث ديني و معنوي تأثير گذار باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها