خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج)عنوان کرد: اسلام رحمانی انحرافی جدید از سوی دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۸۵۴۳۹۷۸
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الامر(عج) در گفت و گوی اختصاصی پیرامون مسئله اسلام رحمانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان بوده است گفت: آنچه همواره مورد شناسایی ما قرار دارد اسلام ناب و خالص با تمامی جهات آن می باشد.

وی گفت: آنچه ما می شناسیم اسلامی است که برای تمامی جنبه های روحی، جسمی، فردی و اجتماعی افراد برنامه ویژه ای دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان داشت: دراسلام ناب محمدی سمت و سوی صحیح اقتصاد، فرهنگ و به صورت اخص سیاست بررسی شده و وظایف به خوبی در آن مشخص شده است؛ اسلام دین جامعی می‌باشد که نمی توان تنها از یک منظر به آن نگاه کرد، در عین رحمانیت صراحتا به مسئله اشدا علی الکفار اشاره شده و تاکید دارد که در برابر زورگویان و مستکبران و نیز سران کفار باید با نهایت قدرت ایستادگی شود.

حجت الاسلام معبودی درادامه با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری گفت: به نظر میرسد رهبرمعظم انقلاب با مطرح کردن  موضوع اسلام رحمانی خواسته اند از یک انحراف فکری و عملی جلوگیری کنند و به نوعی یک هشدار در ارتباط با ورود این دست ازکلمات در اسلام ناب داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با بیان این نکته که برخی می خواهند اسلام ناب را در جهت خواسته های خود اصلاح کنند گفت: اصلاحاتی از این دست را در مسیحیت شاهد بوده ایم که با کلماتی چون مسیحیت مهربان در کلیسا ورود پیدا کردند و انحراف کلی در اجتماعات مردمی ایجاد شده است.

 وی ادامه داد: امروزآنها که براسلام رحمانی تاکید دارند می خواهند همان انحرافات را در اسلام نیز ایجاد کنند و کم کم با ورود دادن این اصطلاحات به هدف خود نزدیک شوند.

حجت الاسلام معبودی در بخش پایانی این گفت و گو بار دیگر به بیانات رهبری اشاره کرد و گفت: رهبرمعظم انقلاب از انحرافات پیشگیری کرده اند و هشدار داده اند که اسلام را تنها باید از طریق قرآن و اهل بیت تفسیر کرد و هر روشی جز این دو منسوخ خواهد بود و پرداخته ذهن های بیمار است.

 

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها