خبرهای داغ:
امام جمعه قاین گفت: تا زمانی که آمریکا بر مستضعفان و بیچارگان دنیا ظلم می‌کند، ما با او دشمنی می‌کنیم و توافق و برداشتن تحریم جای خود و مبارزه با ظالم نیز جای خود را دارد.
کد خبر: ۸۵۴۳۹۲۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی اصفهانی امام جمعه قاین در گفتگو با خبرنگار خاورستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب برای سرافرازی ملت ایران فرمودند که ما هیچ وقت حاضر به رابطه با آمریکا نیستیم.

وی اضافه کرد: پاسخ‌هایی که رهبر معظم انقلاب درباره تهدیدات آمریکا نسبت به ارتش ایران داشتند، از دل ملت ایران برخاسته بود.

امام جمعه قاین با بیان این‌ سخن مقام معظم رهبری که فرمودند ما طالب جنگ نیستیم و از آن استقبال نمی‌کنیم اما چنانچه آمریکا درباره ارتش ایران شک و شبه‌ای دارد وارد میدان شود و می‌دانم فردی که سرشکسته از جنگ خارج خواهد شد، آمریکا است، افزود: این نشان می‌دهد که مقام معظم رهبری کاملا آمریکا را می‌شناسند و می‌دانند با وجود توافق، کینه‌اش ظاهر می‌شود.

اصفهانی به بصیرت و مدیر و مدبربودن رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان تأکید دارند همان‌طور که تاکنون با هم هماهنگی، همدلی و همزبانی داشتیم از این به بعد نیز همین‌طور باشیم.

وی تصریح کرد: اگرچه ممکن است اشخاص، سلیقه‌های متفاوتی داشته باشند اما برای امری که به نفع کشور است همه باید اتفاق نظر داشته باشند.

امام جمعه قاین با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب فرمودند خیال نکنید به واسطه این اتفاق، امر مهمی برای ما پیش آمده است، گفت: چنانچه تحریم‌ها برداشته نمی‌شد، فکری برای آن می‌کردیم.

اصفهانی افزود: با یاری خدای متعال و به واسطه نظر بزرگان می‌توانیم مشکلاتمان را برطرف کنیم.

وی مبارزه و دشمنی با ظالم را اساس اسلام و انقلاب دانست و بیان کرد: تا زمانی که آمریکا بر مستضعفان و بیچارگان دنیا ظلم می‌کند، ما با او دشمنی می‌کنیم و توافق و برداشتن تحریم جای خود و مبارزه با ظالم نیز جای خود را دارد.

امام جمعه قاین درباره شرایط مدیریت اقتصادی کشور گفت: باید مردم اقتصاد مقاومتی را در پیش گیرند و مسوولان اختلافات را کنار بگذارند و خوش‌سلیقگی از خود نشان دهند تا اقتصاد کشور روبه بهبودی پیش رود.

اصفهانی تأکید کرد: دولت باید دروازه ورود اجناس خارجی به داخل کشور را ببندد.

وی به نفس‌گیر بودن این مذاکرات برای مسوولان و تیم مذاکره‌کننده ایرانی اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی نقش بسیار مهمی دارند.

امام جمعه قاین با بیان این‌‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی با افرادی که از ما درخواست‌هایی داشتند که نباید می‌داشتند، اتمام حجت کردند، اظهار کرد: ایشان خطوط قرمزی را تعیین کردند که در امتیازات این توافق مؤثر بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها