مسئول تربیت آموزش سازمان بسیج دانشجویی گیلان خبر داد:

شرکت 200 دانشجو در طرح ولایت دانشجویی در گیلان

مسئول تربیت آموزش سازمان بسیج دانشجویی گیلان از برگزاری دوره طرح ولایت استانی در دانشکده پردیس فنی فومن خبر داد و گفت: در این دوره 200 دانشجویی گیلانی حضور دارند.
کد خبر: ۸۵۴۳۹۲۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، علیرضا بختیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در سازمان بسیج دانشجویی گیلان برگزار شد، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: 190 نفر از دانشجویان دانشگاه های گیلان اعم از 110 خواهر و 80 برادر در طرح ولایت استانی شرکت می‌کنند.

وی از اهداف برگزاری این دوره را آشنایی دانشجویان با مبانی اندیشه ناب اسلامی، عمق‌بخشی به معرف دینی و ترویج گفتمان تربیتی، آشنایی دانشجویان با رسالت اهداف و ماموریت‌های بسیج دانشجویی، بسترسازی برای تبدیل شدن هر دانشجو به یک سرگروه حلقه صالحین و تقویت مهارت تشکیلاتی عنوان کرد.

مسئول تربیت آموزش سازمان بسیج دانشجویی گیلان اضافه کرد: در دوره طرح ولايت استانی متناسب با سرفصل‌های ابلاغی از اساتيد مجرب، متعهد و متخصص دانشگاه‌های کشور و استان بهره گرفته می‌شود.

بختیاری افزود: طرح ولایت استانی در دانشکده پردیس فنی فومن به صورت دو دوره متوالی برادران و خواهران به طور مجزا برگزار خواهد شد.

وی در پایان آغاز طرح ولایت استانی برادران را  از 3 تا 13 مرداد و طرح ولایت خواهران را از 15 تا 25 مرداد عنوان کرد.

به گزارش بسیج، 28 نفر از دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه‌های گیلان نیز به طرح ولایت کشوری اعزام شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار