عضو مجلس خبرگان رهبری با تبریک فرارسیدن عید فطر به مومنان الهی، گفت: آمادگی برای مبارزه با دشمنان اسلام و یاری رساندن به محرومان جهان باید از سوی مومنان تقویت شود.
کد خبر: ۸۵۴۳۹۱۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

 




 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله نورالله طبرسی اظهار داشت: عید سعید فطر، عید بزرگ مومنان الهی بوده و باید ارج نهاده شود.

 

وی افزود: مردم در روزهای گرم تابستان سنت الهی  روزه  و نماز جماعت عید فطررا به خوبی بجای آورده و نزد پروردگار مورد ارج و قرب قرار خواهند گرفت.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه عبادت و روزه مومنان در ماه صیام مورد توجه خداوند قرار گرفته است، تصریح کرد: تمام گناهان مومنان در اول ماه شوال پاک می‌شود و انسان باید قدر این موهبت الهی خود را بداند.

 

طبرسی با بیان اینکه آمادگی برای مبارزه با دشمنان اسلام و یاری رساندن به محرومان جهان باید از سوی مومنان تقویت شود، افزود: قرائت دعای ندبه در روز عید فطر مستحب بوده و ارزشمند است چون به قصد قربت امام زمان (عج) است.

 

وی با اعلام اینکه نماز عید فطر در روز امام زمان (عج) بر همگان واجب است، افزود: امیدواریم سنت صله رحم و دید و بازدید از بیماران در این روز از سوی مومنان انجام شود.

 

نماز عید فطر با اجتماع پرشور مردم مومن مرکز استان در مصلی جمعه ساری برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها