خبرهای داغ:
شاه امیریان
مربی صالحین بسیج فرهنگیان نی ریز:
محبوبه ندیمی گفت: ماهواره به دنبال این است که در اعتقادات ما شبهه ایجاد کند، سبک زندگی ایرانی اسلامی را از ما گرفته وسبک دنیای غرب را به ما معرفی کند.
کد خبر: ۸۵۴۳۹۰۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  جلسه ماهانه سرگروه های صالحین فرهنگیان نی ریز در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردد.

محبوبه ندیمی مربی و سرگروه حلقه های صالحین شهید احمد عابدین زاده بسیج فرهنگیان نی ریز اظهار داشت: یکی از مجهزترین ابزارهای فرهنگی، رسانه ها می باشند از جمله اینترنت و ماهواره که به شکل ماهرانه ای فرهنگ سازی شده و به انتقال پیام های گوناگون می پردازد و باعث شده است که در اعتقادات ما شبهه ایجاد شود.

وی اضافه کرد: ماهواره به دنبال این است که سبک زندگی ایرانی اسلامی را از ما گرفته و سبک دنیای غرب را به ما معرفی کند در حالی که ما ناخواسته و نادانسته تن به این سبک داده و از آن پیروی می کنیم مثل تغییر سبک لباس و پوشش و یا حیاء و غیرتمان را و باعث شده که خیلی از وقتها اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را بیهوده پر کرده باشد و باعث ترویج خشونت بین دانش آموزان گردیده است.

در پایان این نشست ندیمی خواستار آن شد که آموزش شناسایی خطرات ماهواره و برگزاری جلسات آموزشی جهت اولیاء و دانش آموزان در آینده نزدیک برگزار گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها