فرمانده ناحیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی:
فرمانده ناحیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی از تفکر و نگرش بسیج در هراس است.
کد خبر: ۸۵۴۳۸۴۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی؛ علی غضنفری صبح امروز در نشست سالانه مودت که با حضور فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج دشتی در محل حسینیه خامس آل‌عبا خورموج برگزار شد، ضمن تجلیل از شهید شاخص ملی سردار نادر مهدوی بیان داشت: عزت و رمز بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو تداوم راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرمانده ناحیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی افزود: حضرت امام (ره) پایه‌گذار و تفکر فرهنگ بسیجی بزرگ‌ترین تفسیر را از بسیج اشاره و ارائه دادند و فرمودند؛ از خدا می‌خواهم که مرا با بسیجیانم مشهور گرداند چراکه در این دنیا افتخارم این است که خود یک بسیجی‌ام.

وی ادامه داد: بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی بود و نقش بسیج در دوران انقلاب اسلامی یک نقش برجسته و بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است.

غضنفری خاطرنشان کرد: کافی است تاریخ دفاع مقدس را مرور کنیم تا از رشادت‌ها و شجاعت‌های بسیج بتوانیم ذره و قطره‌ای از دریای بیکران و موج خروشان آن درک کنیم.

وی افزود: زمانی که دشمنان از متوقف کردن نظام جمهوری اسلامی ناکام ماندند بلافاصله یک جنگ نیابتی به راه انداختند، اما زهی خیال باطل که می‌توانند این کشور را ناکام و انقلاب را متوقف کنند.

غضنفری یادآور شد: مواردی که این جنگ را با جنگ‌های تمام دنیا متمایز کرد، حضور بسیج بود که در نوع خود در تاریخ جهان بی‌نظیر بود و این امر باعث پیروزی ایران در مقابل ارتش بعث و حتی کشورهای اروپایی و آسیایی شد.

وی اضافه کرد: زمانی که حضرت امام (ره) دستور جهاد عمومی صادر کردند، بسیجیان با اخلاص به جبهه‌های نبرد اعزام شدند و حضور ملت در صحنه جبهه‌های دفاع مقدس باعث پیروزی انقلاب اسلامی بر تمام ابرقدرت‌ها شد.

غضنفری گفت: شجره طیبه بسیج الگوی خود را از عاشورای 61 گرفت و این برای دشمنان بدترین و محکم‌ترین سد بود و تفکر بسیج در 8 سال دفاع مقدس به دنیا معرفی شد.

فرمانده ناحیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت:  فرهنگ ایثار و مقاومت، روحیه اعتماد و خودباوری توسط بسیج ضمن اینکه در دوران دفاع مقدس موجب تقویت دیگر قوا شد توانست این فرهنگ را نهادینه کند و امروز در هر نقطه‌ای از کشور تفکر و نگرش بسیجی حاکم باشد، باعث موفقیت نظام است.

غضنفری یادآور شد: امروز دنیا حساب ویژه‌ای بر روی تفکر بسیجی بازکرده و آمریکا و اسرائیل از تفکر و نگرش بسیج در هراس است.

وی اضافه کرد: امروز گروه کوچکی در لبنان با الگوگیری از تفکرات بسیج در مقابل رژیم صهیونیستی که تجهیزات مهم دنیا را در اختیار دارد، می‌تواند مقابله و ایستادگی کند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها