خبرهای داغ:
سرهنگ آزاد گفت: در اردوهای طرح هجرت 3 علاوه بر اینکه تیم‌های پزشکی همراه با بسیجیان به مناطق محروم لامرد اعزام می‌شوند، روحانیون نیز در کنار بسیجیان حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۸۵۴۳۸۴۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  مراسم افتتاحیه آغاز اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی در لامرد با حضور مسئولان محلی، بسیجیان، دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب برگزار شد.

اردوهای بسیج سازندگی باهدف ایجاد روحیه کارگروهی و جهادی صورت گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لامرد در این مراسم گفت: در راستای تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب اردوهای بسیج سازندگی باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ایجاد روحیه کارگروهی و جهادی و توانمندسازی بسیجیان صورت گرفت.

سرهنگ عبدالله آزاد افزود: در سال گذشته بیش از یک‌هزار و 300 نفر از بسیجیان در قالب بیش از 4 هزار نفر روز در اردوهای جهادی یک‌روزه، سه‌روزه، هفت‌روزه و 10 ‌روزه در مناطق محروم شهرستان لامرد حضور پیدا کردند.

5 هزار و 400 نفر روز در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی لامرد حضور پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز یک‌هزار و 701 نفر در قالب 5 هزار و 400 نفر روز در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی لامرد حضور پیدا می‌کنند و تمام تلاش بسیجیان در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی این است که به مردم روستاها کمک‌های شایانی صورت گیرد.

اولویت دادن به امور فرهنگی هدف مهم اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی است.

فرمانده سپاه لامرد بابیان اینکه اولویت دادن به امور فرهنگی یکی از اهداف مهم اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی است گفت: انتظار این است که در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی به کارهای فرهنگی و آموزشی بیشتر توجه شود.

آزاد اضافه کرد: در اردوهای طرح هجرت 3 علاوه بر اینکه تیم‌های پزشکی همراه با بسیجیان به مناطق محروم لامرد اعزام می‌شوند، روحانیون نیز در کنار بسیجیان حضور خواهند داشت.

این مسئول تصریح کرد: بسیجیان آمادگی کامل برای همکاری با تمام ادارات مستقر در شهرستان لامرد را دارند.

ایجاد فضای عمرانی و سازندگی در روستاها همراه با ایجاد فضای فرهنگی و اجتماعی باشد.

در ادامه این مراسم بخشدار مرکزی لامرد با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی یک کار بسیار ارزشمند و ماندگار است بیان داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز کارهای عمرانی گسترده‌ای در سطح روستاهای لامرد اجرا شده است.

اسماعیل رستگار ادامه داد: افزایش مشکلات فرهنگی و معضلات اجتماعی در سطح روستاها موجب نگرانی است.

وی اضافه کرد: باید ایجاد فضای عمرانی و سازندگی در روستاها همراه با ایجاد فضای فرهنگی و اجتماعی باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها