مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

سیل وخسارت ۲۴۰ میلیاردی به راه‌های مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: براساس برآورده اولیه کارشناسان در پی جاری شدن سیل و ایجاد خسارات جدی به راه‌های ارتباطی این استان در چند روز گذشته، بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال خسارت به جسم راه وارد شده است.
کد خبر: ۸۵۴۳۸۳۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴




 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران,حیدر نوروزی اظهار داشت: پس از وقوع سیل و رانش در استان بلافاصله عوامل راهداری و دیگر دستگاه‌های امدادی با بسیج تمام امکانات و ماشین‌آلات در مناطق حادثه دیده مستقر شدند و اقدامات به‌هنگامی در مورد بازگشایی راه‌ها و کمک به آسیب‌دیدگان به اجرا گذاشتند.

 

وی افزود: در طول بیش از 95 کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان، 80 میلیارد ریال خسارت به جسم راه وارد شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران عنوان کرد: بیشترین خسارت در حوزه راه‌های روستایی و ابنیه‌های فنی آن بوده که بیش از 160 میلیارد ریال خسارت در طول بیش از 100 کیلومتر وارد شده است.

 

وی ادامه داد: تخریب عرشه فلزی پل در محور روستایی پرچور در منطقه عباس آباد، تخریب کامل پل زاورده و امیرده در محور روستایی گردرودبار بندپی شرقی و بابل کنار شهرستان بابل، تخریب کامل پل‌های پارسی، سکن، کریکلا، کلاریجان، لله بند در محور آزاد مهر-آلاشت سوادکوه از جمله پروژه‌های خسارتی در بخش پل‌های راه‌های روستایی بوده که بیش از 60 میلیارد ریال خسارت برآورد شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران عنوان کرد: شهرستان‌های سوادکوه، چالوس، نور، آمل، تنکابن، رامسر، عباس‌آباد، بابل و نوشهر از جمله شهرستان‌هایی است که بیشترین خسارت به راه‌های ارتباطی آنها وارد شده که در این میان شهرستان سوادکوه با بیش از 80 میلیارد ریال بیشترین خسارت وارده را در بین شهرستان‌های استان به خود دید.

 

نوروزی درباره آخرین وضعیت راه‌های شریانی استان گفت: در حال حاضر محورهای ارتباطی و شریانی سوادکوه و هراز بازگشایی شده، ولی محور کندوان مسدود است که به‌زودی با تلاش راهداران باز گشایی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار