خبرهای داغ:
دوره تربیت و تعالی ناحیه ای و هیئت عاشقان ولایت با حضور جانشین فرمانده سپاه استان در امور اقشار و مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه حضرت جوادالائمه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۳۸۲۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، دوره تربیت و تعالی ناحیه ای و هیئت عاشقان ولایت با حضور سرگروه های حلقه های صالحین و فرماندهان پایگاه های مقاومت ،سرهنگ چمن جانشین فرمانده سپاه استان در امور اقشار، حجت الاسلام کوهستانی مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه حضرت جوادالائمه با همکاری معاونت های عقیدتی سیاسی و تربیت و آموزش برگزار شد.

حجت الاسلام منفردی، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه شیروان با اشاره به حدیثی از امام صادق علیه السلام گفت:سه چیز انسان را بدبخت می کند و آن ترک نماز،ترک عمل حج و آق والدین است.

وی در ادامه افزود: حضرت در حدیثی دیگر به بیان ویژگی های شیعه می پردازد و فضل و بخشش،برپا داشتن پنجاه رکعت نماز در شبانه روز،زوزه نکشیدن همچون سگ در تنگناهای زندگی ،پر طمع نبودن همچون کلاغ،داشتن شجاعت،عفت شکم و دامن ، پر تلاش، وعملش برای خدا باشد و غیره را از جمله این ویژگی ها است.

در ادامه سرهنگ چمن، جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه در امور اقشار با اشاره به ماموریت های شجره طیبه صالحین در مقابله با جنگ نرم دشمنان گفت: رشد و تعالی فکری و معنوی بسیجیان و آحاد جامعه از اولویت های این شجره طیبه است.

در این مراسم از زحمات آقای مدیر تقدیر و حجت الاسلام حسینی به عنوان مدیر معاونت تربیت و آموزش بسیج و مسئول شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه شیروان معرفی شد.

حجت الاسلام حسینی نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: امروز میدان نبرد و رزم با دشمن به سربازانی نیاز دارد که بنیه قوی فرهنگی،خودجوش در عرصه سیاست و توانا در عرصه دین باشند و وظیفه امروز ما در شجره طیبه صالحین تربیت چنین افرادی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها